woensdag 31 augustus 2011

Herfst breisels

Na de heftige stormen van de afgelopen weken zou je bijna vergeten dat het nog maar september is. Ik blijf positief en hoop dat we nog een warme nazomer krijgen. Ik moet ook wel, want half september ga ik nog een weekendje kamperen met 3 vriendinnen en het vooruit zicht dat ik het berekoud ga hebben in een tentje.... Ik wordt er niet vrolijk van. 

De storm van afgelopen vrijdag heeft zo zijn sporen achtergelaten in onze tuin en schuur. Twee grote kastanje bomen die naast het huis stonden, zijn omgewaaid en liggen nu vlak tegen het huis aan. Ik had een prachtig uitzicht over het weiland, maar kijk nu tegen takken en bladeren. Mijn werkkamer is al dagen donker en koud, omdat de takken ervoor zorgen dat er haast geen daglicht binnenkomt. 

Maar nu wat anders. De komende Herfst zorgt er wel voor dat ik weer helemaal geinspireerd raak. De kleuren van de herfst, lekker op de bank kruipen met een kop warme chocolade melk, leuke gebreide accessoires voor bij die geweldig mooie en niet te betalen winter jas. Ik kan er maar niet over op houden en stroom over van inspiratie.
Ik heb nog wat onafgemaakte projecten liggen, maar na deze week ben ik daar klaar mee en dan kan ik los.

Om jullie ook wat inspiratie te bezorgen. Een paar mooie plaatjes.

InnerWild via Etsy
YesJess via Etsy
Jasmine Creations via Etsy
Zoals jullie kunnen zien ben ik lekker wezen neuzen op de site van Etsy. Bij veel mensen is deze site al bekend, maar voor de mensen die nog nooit gehoord hebben van Etsy. Ga vooral eens kijken. Je kan er echt van alles vinden. Van kant en klare dingen, tot en met patronen, wol, breinaalden enz. 
En als je niks wil kopen dan kan je hier heel veel inspiratie opdoen voor leuke projecten. 

Groetjes Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten