maandag 29 augustus 2011

CrossStitcher issue 243

Hallo Allemaal,

zoals jullie weten heb ik een abonnement op Mollie Makes. Heel handig want elke maand vind ik het nieuwste exemplaar in onze brievenbus. 

Een ander tijdschrift die ik iedere maand lees, maar waar ik wel iedere maand voor naar de bladenboer moet, is de CrossStitcher


De CrossStitcher komt ongeveer de eerste week van iedere maand uit. Dan moet ik nog een week wachten voordat ik hem hier in Nederland kan kopen. Het is altijd een hele sport voor mij. Ik moet hem zo snel mogelijk hebben en als ik voor mijn gevoel te laat ben, dan wordt ik al onrustig. Bang dat hij al uitverkocht is. 
Misschien moet ik toch maar een abonnement nemen, het zal een stuk rustiger worden. En misschien ook wel saaier. 

Groetjes Bianca

2 opmerkingen:

  1. ik heb vorige week issue 250 gekocht en daar zat het "kadootje" van issue 243 bij, de uil en de bloem, maar geen patroon. kan jij daarin iets voor me betekenen? een kopietje of scan misschien? alvast hartelijk bedankt, met vriendelijke groeten Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Celine,

    het heeft even geduurd. Maar ik heb het gevonden. Waar kan ik het patroontje naar toesturen?

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen